بعد از خرید این نرم افزار شاید برای شما و بقیه پیش بیاید که این نرم افزار چگونه است در چه نسخه ایی است و سوال های مربوط به این نرم افزار را میتوانید در ادامه ببینید و سوال های دیگر خود را با ما در میان بگزارید با تشکر از همه ی بازدید کنندگان سایت فارس پیکچر.با ما همراه باشید.


سؤالات رایج خریداران:

1. این نرم افزار ها هم برای موبایل و هم برای کامپیوتر می باشد؟ جواب: بله ،این پکیج شامل چند نرم افزار می باشد که همگی بسیار معتبر و پولی می باشند و در ایران به دلیل عدم وجود دسترسی به پرداخت به دلار قابلیت خریداری آنها نیست.

2. اجرای این نرم افزار نیاز به تخصص در هک یا برنامه نویسی دارد ؟ جواب: خیر. نصب و اجرای این نرم افزار بسیار ساده بوده و هر کاربر عادی قادر به استفاده از آن می باشد.


3. چرا قیمت شما بسیار پایین است؟ جواب: ما به دلیل داشتن سرورهای قدرتمند در تزریق اطلاعات و برنامه نویس های حرفه ای همچنین خریداران زیاد محصول را با قیمتی ارائه داده ایم تا همه قادر به دریافت و استفاده از آن به سادگی و با چند کلیک باشند.


4.دلیل دیگر ارزان این نرم افزار؟ این است که به علت قیمت بالایی که دارد (حدود 55 الی 60 هزار تومن) کسی قادر به خرید آن نیست و ما این نرم افزار را صرفا جهت آنهایی که میخواهند وای فای خود را هک کنند و یا رمز وای فای خود را فراموش کرده اند گذاشته شده است و هر گونه استفاده ی غیر قانونی مربوط به خود شخص میشود و ما هیچ دخالتی در آن نداریم.


4. آیا آموزش داخل پکیج موجود است ؟ (جواب: بله آموزش بطور کامل مرحله ای و تصویری (ویدیویی) برای هر دو نرم افزار اندروید و کامپیوتر موجود است)

جهت دانلود روی آیکون دانلود در زیر کلیک کنید.

فروش نرم افزار وای فای هکر